Zaprawdę powiadam Wam nie ma takiej szajki jak ta...
RSS
piątek, 11 lutego 2005
Jak pisac bloga?

1. trzeba miec konto w portalu gazeta.pl. mozna je zalozyc tu:

http://www.gazeta.pl/konto

2. zaloz konto z nickiem jakiego chcesz uzywac w blogu

3. nie kazdy kto ma konto moze pisac bloga - musi sie zglosic do mnie, a ja dopisuje do listy uzytkownikow. moj adres:

pawelwitecki@gazeta.pl

4. w mailu do mnie prosze o napisanie ze zgadzasz sie na ujawnienie swojego maila

5. po dopisaniu przeze mnie do listy uzytkownikow mozna pisac posty. aby napisac post trzeba sie zalogowac pod tym adresem:

www.blox.pl

6. pojawia sie nazwa "KLASA 4AA - pisz i edytuj". klikamy w "pisz i edytuj"

7. klikamy "nowy wpis"

8. nasajemy postowi tytul, piszemy tresc i naciskamy "publikuj"

w razie pytan i klopotow - moj mail jest podany powyzej.

Pawel

18:25, pawelwitecki
Link Dodaj komentarz »
Powitanko

coz... czasem juz jest tak ze ktos musi zaczac...

no wiec witam wszystkich, zarowno tych juz zebranych jak i tych, ktorzy dopiero dolacza :)))

Welcome to my nightmare

I think you're gonna like it

I think you're gonna feel you belong...

hehe :)))

no to zglaszac sie do Pablo i sie rejestrowac szanowne kolezanki i koledzy :D

pozdro

Arkadij

Poczatek

Drogie Kolezanki i Koledzy z 4AA!

Przybywajcie! Logujcie sie! Piszcie!

To dla Was ten blog! Niech stanie sie wirtualnym polem spotkac i wymiany informacji dla tych, ktorzy nie zapomnieli o jedynej, niepowtarzalnej i wyjatkowej 4AA!

18:03, pawelwitecki
Link Dodaj komentarz »
1 ... 16 , 17 , 18